Student Business Conference
Organizowana przez KN SKB – Student Business Conference to wyjątkowa okazja, aby poznać najnowsze trendy i innowacje w świecie biznesu, prezentowane przez ekspertów i praktyków. To konferencja stworzona przez studentów dla studentów, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę i nawiązywać cenne kontakty. Wydarzenie każdorazowo przyciąga przedstawicieli korporacji, przedsiębiorców oraz pasjonatów biznesu z całego regionu.
Program konferencji składa się z interesujących prelekcji, w trakcie których zaproszeni specjaliści dzielą się swoimi doświadczeniami i wnioskami z działalności w różnych sektorach gospodarki. Kluczowym punktem wydarzenia jest debata, podczas której zderzane są perspektywy na aktualne wyzwania i możliwości, z jakimi mierzy się świat biznesu. Dodatkową wartość stanowi część networkingowa, gdzie uczestnicy mają okazję do bezpośrednich rozmów z przedstawicielami największych firm działających w Trójmieście. To idealna okazja do wymiany kontaktów, zbudowania relacji i zainspirowania się do dalszego rozwoju zawodowego.
III Student Business Conference
Podczas trzeciej edycji Student Business Conference skupiliśmy się na tematyce innowacji oraz wyzwań, przed którymi stają współczesne firmy. Wydarzenie rozpoczęło się od serii prelekcji, które wygłosili:
- Anna Walicka-Gutkowska, Technical Recruiter w Arla Foods,
- Katarzyna Zajączkowska, Economics Speed Editor w Thomson Reuters,
- Damian Guzek, Depositary Analyst w State Street.
Następnie odbyła się debata poświęcona tematowi ,,Globalne trendy – dokąd zmierza rynek i jak się na to
przygotować”. W dyskusji wzięli udział:
- Patrycja Kuligowska, Business Architect w Sollers Consulting,
- Andrzej Czech, Członek Zarządu CRIST OFFSHORE, kierownik działu Personalno-Administracyjnego,
- Artur Wyrzykowski, Senior Brand Manager w OTOMOTO,
- Zbigniew Stencel, Prezes Pomorskiej Izby Rzemieślniczej Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Po debacie przewidziano czas na pytania od publiczności, a wiele firm wystawiło swoje stoiska, gdzie czekali ich przedstawiciele. To pozwoliło studentom na uzyskanie cennych informacji od praktyków biznesu oraz networking. Zgromadzonym uczestnikom całe wydarzenie umilał słodki bufet, ufundowany przez firmę Przyjaciel Piekarz.
III edycja była największą konferencją pod względem zarówno skali, jak i ilości uczestników. Liczni partnerzy oraz duże wsparcie ze strony Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego umożliwiło zorganizowanie wydarzenia, jak i przygotowało grunt pod kolejne wielkie przedsięwzięcia.
II Student Business Conference
Tematem drugiej edycji konferencji były Innowacje w Biznesie – wyzwania związane z ich wdrażaniem oraz prognozy na przyszłość. Uczestnicy przyjrzeli się innowacjom w różnych sektorach, takich jak handel, HR, usługi, produkcja. W wydarzeniu brali udział:
- Jolanta Szydłowska – Prezeska Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menadżerów,
- Dr Adam Borodo – Adiunkt na Uniwersytecie Gdańskim oraz specjalista branży E-commerce,
- Joanna Kwitowska-Zawadzka – Dyrektorka Centrum Agencji Rozwoju Przemysłu oraz Departamentu Kapitału Ludzkiego ENERGA-OPERATOR S.A.,
- Patrycja Goncerzewicz – Talent Acquisition Specialist w Arla Foods,
- Paweł Zaprucki – Merchandise Financial Owner w LPP,
- Ewelina Miszkiel – zespół HR w LPP.
Po raz pierwszy zorganizowano także panel dyskusyjny, podczas którego uczestnicy w merytoryczny sposób konfrontowali swoje poglądy na temat innowacji w biznesie.
II edycja konferencji ponownie okazała się sukcesem, przyciągając zarówno studentów, jak i przedstawicieli firm działających w Trójmieście. Zgromadzonym uczestnikom całe wydarzenie umilał słodki bufet, ufundowany przez firmę Przyjaciel Piekarz. Ponadto Firma Rosang Katarzyny Górskiej była sponsorem bonów na konsultacje do rozmowy rekrutacyjnej w języku angielskim dla najbardziej uważnych słuchaczy.
I Student Business Conference
Pierwsza edycja Student Business Conference była poświęcona tematowi Drogi do sukcesu. Zaproszeni prelegenci, zajmujący wysokie stanowiska kierownicze lub prowadzący własne firmy, podzielili się z uczestnikami swoimi historiami o tym, jak osiągnęli sukces. Były to opowieści o ciężkiej pracy, pasji, wykorzystaniu okazji, podejmowaniu ryzyka i podążaniu za własnymi przekonaniami. Prelegentami na wydarzeniu byli:
- Tadeusz Zdunek – Prezes Grupy Zdunek,
- Arkadiusz Plata – Dyrektor gdańskiego oddziału Lagardére Travel Retail Polska,
- Bartłomiej Kiedrowski – właściciel sieci piekarni Przyjaciel Piekarz,
- Edyta Jaworska – właścicielka Seb-Team Edyta Jaworska,
- Tomasz Gutkowski – prodziekan Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego,
- Ewa Ropela – Kierowniczka Działu Rozwoju Startupów Inkubator Starter.
Konferencja okazała się dużym sukcesem, przyciągając liczne grono uczestników. To wydarzenie zmotywowało zespół całego SKB do kontynuowania działań i przygotowania kolejnych edycji w jeszcze ciekawszy i bardziej profesjonalny sposób.